sâmbătă, 19 septembrie 2009

Trecutul e trecut si nimic mai mult....

Oare de ce ne agatam mereu de trecut? Ce ne face sa privim inapoi si sa regretam anumite lucruri pe care le-am facut sau nu le-am facut? Oare chiar nu putem sa tragem perdeaua si sa nu privim inapoi?... sa fie o fereastra inchisa pentru anumite amintiri , unele mai bune altele mai rele? Cateodata intru in acea stare de melancolie care imi trimite gandul la ceea ce a fost si nu v-a mai fi niciodata , sau daca v-a mai fi nu v-a fi la fel. Daca stai si te gandesti la trecutul pe care l-ai avut oare daca l-ai putea schimba ai face-o sau ai prefera sa faci aceleasi greseli? Eu nu as schimba nimic din cee ce am facut pana acum pentru ca din ceea ce am facut am invatat anumite chestii care astazi imi sunt de folos si daca nu greseam acum nu mai gandeam asa si poate lucrurile stateau altfel. Am luat decizii pe moment la care nu m-am gandit nici macr o secunda iar altele pe care le-am intors pe toate partile si degeaba ca tot la acelas rezultat am ajuns. Indiferent de alegerile pe care le facem si cum le facem nu trebuie sa le regretam pentru ca atunci in acel moment asa am considerat ca este bine sau nu, si odata luata decizia nu prea mai ai cum sa dai inapoi. Trecutul trebuie sa ramana acolo unde ii e locul adica in trecut , departe de viitor si de ccea ce v-a fi. Amintirile frumoase imi vor ramane mere in amitire , pacat ca inca nu au nventat astia o masina care sa-ti culeaga amintirile frumoase si sa le puti tu unde doresti, eu le-as pune intr-un mic medalion sa le port tot timpul cu mine.:D....
Dar dupa cum stim cu totii viitorul fara trecut si trecutul fara viitor nu pot exista, sunt dependente una de acealalta ca noi sa putem realiza ceea ce am facut, ceea ce facem in prezent si ceea ce vom face .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu