sâmbătă, 5 septembrie 2009

Love ya Mommy....:D....La multi ani....

Azi e ziua mamei mele si as vrea sa-i urez un sincer LA MULTI ANI . Nu sunt genul care sa-i spuna mereu te iubesc dar acum o spun de un infinit de ori TE IUBSC si iti Multumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine si sora mea. Daca m-as naste a doua oara tot pe tine te-as alege ca mama pentru ca de la tine am invatat multe. Stiu ca uneori sunt rautacioasa cu tine , uneori fara sa am un motiv anume, dar tu niciodata nu zici nimic pentru a ma supara , as vrea sa-mi cer scuze pentru modul in care m-am purtat uneori si sper sa ma ierti. TE IUBESC ENORM si am sa continui sa TE IUBESC pana la afarsit dar si dupa pentru ca fara tine eu nu as fi existat. Stiu ca poza arata groaznic dar este una din preferatele mele, amintire plina de zambete pe acre o voi pastra pentru totdeauna.
Asa ca nu mai stati pe ganduri si duceti-va la mamele voastre si spuneti-le cat de mult le iubiti.... hai stiu ca se poate..:D....o imbratisare si un simplu Te Iubesc o sa insemne enorm pentru ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu