joi, 24 septembrie 2009

Ce fel de persoana esti?....


Ce fel de persoane suntem noi?...Fiecare e diferit, nici unul nu e la fel ca altul. Avem anumite caracteristici care ne deosebesc si ne fac unici, de la semnele particulare pana cea ce ne place sa facem , dar cel mai important lucru care ne deosebeste este ADN-ul nostru. Nicaieri in lume nu vei gasi pe cineva care sa aiba acelas ADN ca tine, asta ne face sa fim unici, e ca o eticheta personala.

Spre exemplu eu sunt o persoana simpla , imi place sa fac o multime de chestii indiferent daca au sau nu legatura una cu alta, indiferent daca ma fac sau nu fericita. Cateodata nici nu ma mai gandesc la mine si la ce m-ar face happy ci doar la acele persoane care sunt alaturi sau nu de mine. Multi imi spun ca ar cam trebuii sa incetez sa mai fac atatea pentru altii si sa ma gandesc in schimb si la mine. Poate ca au dreptate dar nu prea reusesc...:(.....

Am sa enumar cateva lucruri care ma reprezinta ( :D...sper sa nu ma criticati pentru unele) : sunt o persoana vesela, trista, linistita, timida, muncitoare, geloasa, imi ajut perietenii si tin enorm la ei, mereu imi voi pune familia pe primul loc, ma cam stresez din orice, imi pun o multime de intrebari la care nu gasesc raspunsuri, imi place sa merg la film si sa mananc o cutie mare de popcorn, sa ascut muzica la maxim, sa-mi stresez surioara mai mica, nu stiu sa spun de multe ori NU, mai si mint ( numai cand e nevoie :P), ador sa primesc flori cu toate ca nu o spun niciodata, vreau sa merg in Scotia, Tailanda, Egipt , etc.......dar cea mai importanta dintre toate e ca pun mare pret pe bunul simt. Daca ai bun simt si stii sa respecti persoanele de langa tine ai respectul meu daca nu ...... nu.

Dar hai ca am spus cam multe despre mine ....voi ce puteti spune despre voi? Ce fel de persoane sunte-ti?.....Hai laudati-va :D......:D.....:P....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu