vineri, 18 septembrie 2009

Prieteni : adevarati & falsi.....


PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
PRIETENII ADEVARATI: Din cauza lor nu mai ai mancare.


PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai cu TATA/MAMA


PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor spune cu ce-ai gresit.
PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand "Fir-ash ... ce-am belit-o ... da a fost marfa :D!"


PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine


PRIETENII FALSI: Iti imprumuta chesti pentr cateva zile ca mai apoi sa ti le dea inapoi.
PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale

.
PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine numai cu citatele tale.


PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma daca asa a facut si restu lumii.
PRIETENII ADEVARATI: Vor lua tot restul lumii la capace pentru ca te-a lasat in urma

.
PRIETENII FALSI: Bat la usa de la intrare.
PRIETENII ADEVARATI: Intra direc in si spun "AM AJUNS ACASA!"


PRIETENII FALSI: Sunt pentru o perioda.
PRIETENII ADEVARATI: Sunt pe viata.


PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune "Termina-ti fai paharu de baut si ca nu irosim alcoolu'."


PRIETENII FALSI: Te vor barfi celor care te barfesc pe tine.
PRIETENII ADEVARATI: Le va rupe muia.

2 comentarii:

  1. hmmm....stai sa ma gandesc cum sunt eu....pai mancare ti-am cerut ( dar cred ca nu ti-am golit frigiderul, sau ti l-am golit?), lucruri mi-ai imprumutat si cred ca au fost care am cam uitat sa ti le dau :D( dar nu ma intreba care si nu mi le cere inapoi ca nu le mai am :)), mamei tale ma adresam cu tanti (nu prea era frumos dar era sanatos)...etc, in concluzie...nu cred ca sunt sau eram o prietena adevarata dar macar una ok am fost(zic eu).

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata ai fost si esti in continuare o super buna prietena....:D...hai da sa te kiss muakkkkkk.....:D.....

    RăspundețiȘtergere