vineri, 3 iulie 2009

Un Documentar despre CRUZIMA fata de animale....:-(...

Azi am urmarit un Documentar care m-a socat. Nu mi-a venit sa cred ceea ce vad..... Documentarul se numeste PAMANTENII.
Acest documentar vorbeste despre cruzimea oamenilor despre animale, despre dependenta absoluta a umanitatii despre animale, dar totodata arata acea mare lipsa de respect pe care o avem fata de ele. :-(.... Va arata cum sunt batjocorite animalele in pet shopuri, adaposturi de animale, afaceri de piele si blana, industriile sportului si distractiilor si in final cum sunt folosite pe post de cobai in medicina. Mie una nu mi-a venit sa cred cata suferinta putem provoca animalelor; felul in care ne batem joc de ele fara sa ne pese nu are nici o scuza. Nu stiam..... e na mai bine zis nu vroiam sa stiu cata cruzime paote avea omul in el. Multi dintre noi habar nu avem de unde vine mancarea pe care o cumparam din supermarket....credeti-ma ca dupa vizionarea acestui documentar nu cred ca o sa mai cumpar carne de porc sau pui o perioada lunga. ..:(....Nu stiu de cate ori mi-am pus mana la ochi pe durata vizionarii deoarece nu suportam sa vad acele acte de cruzime...care erau GAROAZNICE......cei care fac aceste lucruri ar trebui sa se puna in locul acelor animale si sa se gandeasca de un milion de ori inainte sa procedeze asa. Unii dintre noi chiar nu realizam cata nevoie avem de animale si ele de noi, Cum noi avem dreptul sa traim si sa ne bucuram pe aceasta planeta asa au si ele acest drept, daca unii dintre noi avem impresia ca ele nu au sentimente sau nu simt durerea asa cum o facem si noi, vreau sa le spun ca se inseala amarnic ....Daca stam bine sa ne gandim ele au fost primele care au populat aceasta planeta apoi am aparut noi cu fite si cu reguli fara sa ne gandim la ele macar putin, adevarul e ca niciodata nu ne gandim la ele ci nimai la noi insine si asta e un adevar ce doare. Niciodata nu m-am gandit de unde si cum sunt fabricate produsele sau hainele .....acum stiu.... Acum ceva vreme cineva m-a intrebat daca sunt pro sau contra hainelor din blana naturala.... am facut foarte bine cand am spus ca sunt contra lor , si ii recomand acelei persoane sa uramareasca acest documentar si sa vedem daca mai e pro ....:-(....
Dar in fine ....cruzimea fata de animale nu are nici o scuza, urmariti acest documentar si credeti-ma ca o sa va ganditi de doua ori inainte de a mai batjocorii un animal...:-((.....

Documentarul il gasiti pe www.ecomagazine.ro ( PAMANTENII "EARTHLINGS" )

http://www.ecomagazin.ro/video-cruzimea-oamenilor-fata-de-animale-earthlings/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu