miercuri, 15 iulie 2009

Scrisoare Obsesiva

""Buna,

Cateodata sunt oarba la tot ce se intampla in jurul meu... Asa imi spui mereu...poate ai dreptate... Incerc sa vad care e realitatea, dar incerc degeaba....Poate nu vreau sa o vad.... Ma jeneaza la ochii mei cei verzii care te-au cucerit si acum palesc..... Tot ceea ce sunt nu imi place, ma dispretuiesc si asta numai din cauza ta, vad cum altii o duc bine si eu ma afund in abisurile mele acre unde imi leg singura depresia de gat si singuratatea la ochi.
Nu intelegi nimic.....nici nu vrei sa intelegiti.....si tu esti orb.
In mine zace o lume pe care tu nu o vei vedea vreodata..... Detin secrete pe care cu greu le mai pot tine in suflet, au inceput sa ma roada pe dinauntru ca moliile, dar pentru moment am sa continui sa ma lupt cu ele.
Tu chiar nu vezi cum ma incolacesc amintirile?.....Cum sufar?.....Cum gem de durere? ....Nu vezi cu cata pasiune te privesc si cum lacrimile imi ard obrazu?....Nu vezi?....Uita-te mai bine .....poate ai sa vezi....Crezi ca e usor sa-ti spun aceste lucruri?.....Imi este greu sa imi exprim gandurile si sentimentele in aceste momente pline de ura pentru tine. Am inceput sa inebunesc, stau in casa asta care pare sa se micsoreze, sa intre la apa de fiecare data cand ploua. Aud ecourile tale peste tot, unde ma uit te vad pe tine cum umblai in chiloti si imi spuneai ca ma iubesti si ma vrajeai cu toate minciunile tale cacacioase si cum stateam dezbracati pe podea unde eu eram a ta si tu erai al meu.
Eu nu eram asa, plina de ura pentru mine si pentru ceilalti...
Acum doar gandul la tine si la ce mi-ai facut aprinde in mine un foc care ar putea arde si un ghetar... Gandul de a te atinge imi face tot corpul sa-mi tremure si sa ma friga pe dinauntru, inima sa-mi pompeze sangele la creier din ce in ce mai repede si sa ma ameteasca si mai rau....Cum imi poti face asa ceva?....Spune-mi ...?....
Nu vreau sa raman singura....Cum sa tip la tine si sa te fac sa intelegi nu mai stiu....Esti un.... si nu esti bun de nimic, daca nu vezi ce ai in fata ochilor. M-ai lasat sa ma amagesc singura cu clipele frumoase, iar acum amintirile imi sapa inima.....Mi-ai spus vorbe care ma dor, le-ai spus mult prea usor, fara sa te uiti sa vezi cum crapa pamantul sub mine la gandul ca nu va mai fi nimic intre noi.....Imi pare rau de tot ce am facut si de ce nu am facut pentru a te pierde.... Tu nu vezi ce vad si eu?....Cum putem trai asa unul fara altul?....Cine o sa fim?....Cum o sa fim?....Numai intrebari la care raspunsul e undeva pierdut prin hauri departe de mine si nici nu cred ca vor ajunge vreodata....
Te vreau inapoi..... m-as lasa calcata in picoare de tine numai sa te intorci la mine. Trebuie sa imi intelegi disperarea...... Te rog.....Vino inapoi.... Daca nu am sa ma afund in neant si sufletul imi va fi parjolit de durerea arzatoare care clocoteste in mine.
Nu stiu ce sa-ti mai spun ....decat sa te intorci la mine.


Te sarut....""




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu