vineri, 26 iunie 2009

vineri.......in sfarsit weekend...:-P....

Iubesc ziua de Vineri.....
Azi este vineri, sfarsit de saptamana....... in sfarsit weekend. Nu stiu cum a fost aceasta saptamana pentru voi , dar pentru mine a fost una foarte stresanta. In acest weekend trebuie sa-mi fac bagajele pentru a pleca din acest oras numit Bucuresti care in ultimul an mi-a mancat zilele din toate punctele de vebere....:-(.... Sunt convinsa ca o sa-mi fie foarte dor de Bucuresti, de galagia si acel stres pe care mi-l provoca, de toti prietenii pe care mi i-am facut in ultima vreme aici, de serile in care umblam vrambura prin cluburi si ajungeam dimineata cand lumea pleca la munca.....:-D. Deci fiind ultimul meu weekend inainte de a pleca acasa pe timpul verii am de gand sa mi-l petrec cat pot eu de frumos . Acum sa vedem ce anume este de facut in acest weekend in Bucuresti .... vineri 26 iunie , avem in Salsa 3 - Latino Night la ora 20:00, in Turabo Society Club il avem pe Craig David la orele 22:00 , in Rooms avem Friday Fantasy la orele 22:00 , in Cafepedia (Piata Alba Iulia 2) avem Karaoke Party la ora 21:00 , in Club El Comandante ( str. Stavoropoleos 8) avem Party para la Resistemcia la oar 21:00. Sambata 27.06.2009 ii avem pe Dj Paul si Mc Stevie Bass in Cafeneaua Actorilor incepand cu orele 21:00, in Revenge petreci cu Dj Mamouth incepand cu ora 21:00, in Cafepedia avem Retro Party la ora 21:00. Iar ultima zi de weekend , duminica 28.06.2009 in Club El Comandante incepand cu ora 22:00 avem Alternative Party, in El Grande Comandante avem Cuba Noche la ora 21:30, in 100 Crossrods avem parte de Good old times party la ora 19:00, in B52 avem Muzic cu Noko la ora 22:00 iar in Friends Pub poti savura Narghilea si Chill out muzic incepand cu ora 21:00.
Deci astea sunt unele din "micile distractii" de weekend cu care sper ca va veti delecta.
Eu cu siguranta asa voi face deoarece este weekend si trebuie Party cat mai mult .....asta macar acum cat putem.....:-P....:-D....:-P...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu