marți, 30 iunie 2009

Voodoo Doll.....credeti in asa ceva?

Azi dupa ce m-a prins in oras o ploaie torentiala si am ajuns acasa in ultimul hal , seara m-am asezat in fata PC-ului sa ma relaxez putin. Navigand pe net gasesc din intamplare un mic clp despre niste mici papusi voodoo. Un clip foarte interesant care mie chiar mi-a placut si sper ca si voua sa va placa.
Dar ce stim noi despre Voodoo?. Am sa va fac o mica descriere a ceea ce inseamna Voodoo: "incepe putin dupa miezul noptii, ritmuri tribale, papusi magice, ritualuri in care sunt invocate forte necunoscute" ..... cam asa arata practicile voodoo pentru cei neimplicati.
Eu una citisem odata un articol cu tot ce tine de Voodo, despre ce reprezinta, despre papusile voodoo, despre ritualurile lor cat de bune sunt si cum te pot afecta si cine le practica. In fine nu cred ca e cazul sa va vorbesc prea mult despre Voodoo pentru ca nu stiu cat de mult va intereseaza acest subiect..... Totusi am sa va dau cateva informatii genereale cum ar fi: Voodoo este recunoscuta ca religie in America Centrala si de Sud si in Africa. Se estimeaza ca numai in vestul Africii ar exista peste 30 milioane de practicanti nedeclarati, regimurile totalitare africane interzicand cu desavarsire voodoo. Astazi, numarul practicantilor se ridica peste 60 de milioane. Credinta in spirite este una practicata, jucand un rol foarte important in familie si in comunitate. Papusile voodoo au fost inventate in Afirca , se spune ca aceste papusi sunt foarte puternice, pot face minuni pentru o persoana iar pentru alta poate aduce nenorocire. Cam astea sunt micile informatii pe care am sa vi le dau.
Acum sa va intreb si pe voi : "Credeti in astfel de ritualuri ? Ati practica aceasta religie? daca da.. Pe cine anume ati intepa? "
Unii dintre voi poate mi-ati raspunde ca poate sa fii nesanatos la cap sa te apuci de asa ceva, dar uite ca multi dintre noi cred si chiar prectica asa ceva. Oare de ce?
Eu una nu prea cred in astfel de chestii cu toate ca aud atatea povesti care unele chiar ma sperie si spre din tot sufletul sa nu fie adevarate, .....poate cateodata cred in ele doar pentru a face totul mai interesant in jurul meu. Sa crezi in magie e ceva ce nu multi o pot face.... auzeam pe cineva spunand " eu nu cred pana nu vad" si de multe ori "a vazut" si nu i-a venit sa creada ceea ce sa intampla. Oare daca noi toti am practica magie ce ar fi in lume?....oricum, orice ar fii cred ca ar fi creepy din anumite puncte de vedere.
Magia este frumoasa in povesti si filme .... dar .....uneori cred ca ar fi si mai frumoasa daca ar fi si in realitate.....:-D....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu