joi, 25 iunie 2009

Cui ii place Ciocolata?......


Mai intai de toate hai sa vedem cum este ciocolata definita : "Ciocolata este un preparat comestibil facut dintr-un amestec solidificat de pulbere de cacao , zahar si adaos de ingrediente". Acum sa fim seriosi , cu totii stim ca ciocolata este acea delicatesa care ne aduce zambetul pe buze. Cu totii o adoram si trebuie sa recunoastem ca este una dintre cele mai minunate delicatese din lume. Eu una recunoas ca mananc o ciocolata intreaga de una singura..... da, da stiu, stiu ca vi se pare enorm de mult sa mananci o ciocolata intreaga odata dar dupa parerea mea si la cat de mult iubesc ciocolata nu mi se pare mult ....:-D.... Daca nu stiati ciocolata a aparut cu doua mii de ani in urma cand cultura arborelui de cacao era practicata in America de Sud..... Deci daca ea dateaza de atata vreme sunt sigura ca va dura mult timp pana cand omenirea va renunta la ea....Eu as denumi ciocolata ca fiind una din micile placeri nevinovate ale vietii. O bucata de ciocolata este mai buna decat o ceasca de cafea , ofera relaxare, voie buna plus si o memorie de elefant :-P..... Auzisem mituri cum ca ciocolata ar produce acneea sau iritatii dar cand am decis sa fac un studiu mai amanuntit am descoperit ca nu este deloc asa. Binenteles trebuie sa ne gandim ca ciocolata produce probleme dentare .... nici o problema, cercetatorii au descoperit ca untul de cacao din ciocolata inveleste dintii in timp ce este consumata. Deci de fiecare data cand aveti ocazia sau simtiti nevoia sa savurati o ciocolata nu va mai ganditi ca ingrasa ci ganditva la cat de buna si sanatoasa este....:-D....
Pofta Buna la Ciocolata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu