luni, 17 mai 2010

Sentimente ...

Aseara cineva m-a pus sa-mi descriu sentimentele… trebuie sa recunoasc ca m-a cam luat prin surprindere aceasta intrebare. Pe moment nu am stiut cum sa-i descriu ceea ce simt … mi s-a parut prea complicat sa incept sa-i descriu cum stau lucrurile in sufletul meu .  Sentimentele nu sunt asa de complicate , doar ca noi singuri le complicam fara sa ne dam seama… E foarte simplu … cand ai sentimente pentru cineva ai, iar cand nu ai nu ai…. Numai tu stii … sunt sau nu acolo sentimentele ? Cand e sa fie e , cand nu e , nu e … si nu ai cum sa te fortezi sau sa fortezi pe cineva sa aiba sentimente pentru ceva ce nu vrea.
Acum cred ca cea mai buna descriere pe care o pot da sentimentelor mele este urmatoarea :

“ Imagineaza-ti ca sentimentele mele sunt niste fluturi iar sufletul imi este o casa mare in care ii tin ascunsi …fara sa-i vada nimeni , nici macar tu . .. Tu esti un copil mic care se joaca in fata casei cu mingia … Uneori o faci intentionat , uneori nu vrei sa o faci …dar mingia ta ajunge sa-mi sparga geamul casei…. Si stii ce se intampla atunci?... fluturii ies afara …se inmultesc , se bucura de lumina soarelui si incearca sa-ti atraga atentia cu coloritul lor … dar degeaba , tu nici macar nu-i observi , ba mai rau uneori alergi sa-i prinzi si sa le rupi aripile… Atunci eu sunt nevoita sa alerg dupa ei sa- i prind apoi sa-i bag  in casa si sa-i ingrijesc … dar partea cea mai nasoala stii care e? ei s-au inmultit si nu mai au loc doar intr-o singura camera … trebuie sa mai construiesc una… si trebuie sa repar si geamul care l-ai spart … si asa se intampla mereu…
Asa faci mereu si nu numai cu mine ci te joci si pe alte strazi si acolo spargi geamuri… Ar trebui sa-ti sparga cineva mingia …”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu