marți, 10 noiembrie 2009

O zi speciala pentru mine.....:P.....


Azi este ziua mea de nastere si vreau sa o impart cu voi .... :D.....Este ziua in care implinesc frumoasa varsta de 22 ani.....:D...

Desi este o zi speciala pentru mine , pentru altii e o zi obijnuita ... nu ma astept sa sariti cu telefoane sau urari de bine tinand cont ca nu multa lume stie ca azi este ziua mea de nastera.... :P.... .

Ce pot sa spun.... a mai trecut un an ..... sincer nu ma simt mai batrana sau mai inteleapta ca ieri..... sunt aceeasi persoana si asa voi fi mereu.... Aceeasi persoana nesuferita cu unii si buna cu altii.... Sa nu-mi cere-ti sa ma schimb pentru ca nu am sa fac asta... ma simt bine in pielea mea fie ca va place fie ca nu...:D... Azi sa nu-mi cereti nimic, puteti sa spuneti ce doriti dar nu garantez ca o sa va ascult .... asta pentru ca e ziua mea si am sa fiu cu capul in nori. :D.. In ultimul an am cunsocut persoane care m-au adorat si altele care m-au considerat mult prea "jos" pentru ei.... Vreau sa le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine in acele momente grele si m-au facut sa zambesc atunci cand aveam impresia ca sunt una din acele persoane care nu merita nimic..... Am sa fiu alaturi de ei asa cum ei au fost alaturi de mine si am sa incer sa-i fac sa zambeasca cu orice pret ....pentru ca oricine merita ce e mai bun....


Deci azi vreau multeeeeeeee cadouri ca daca nu fac urat .... :D....(just kidding)..... love ya all.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu