sâmbătă, 24 aprilie 2010

Ador si imi place sa :

- ador  ploaia si mirosul ei,
- ador mirosul de iarba proaspat taiata,
- ador stelele,
- ador adierea calda de vara pe gat,
- ador soarele care imi incalzeste pielea,
- imi place sa educ oameni si sa dau sfaturi,
- imi place sa spun cate o traznaie,
- imi place sa iubesc,
- imi place sa sufar,
- imi place cand altii ma adora :P ,
- imi place sa fiu sprijinul cuiva,
- ador marea si valurile ei care nu ma satur sa le ascult,
- imi place sa zambesc de nebuna ... :D ..
- imi place sa dorm,
- imi place sa gatesc,
- imi place sa ma plimb de nebuna,
- imi place sa "deschid drumuri" pentru ceilalti,
- imi place sa fiu strigata Aleka ... :p..
- ador saruturile pe ceafa,
- imi place sa ma alint,
- imi place sa fac fotografii,
- imi place sa dansez,
- imi place sa cant,
- ador mersul elegant al catelusei mele Iubita :D ...
- imi place sa pierd timpul "cu tine" ,
- imi place sa mananc paste,
- imi place sa joc tenis,
- imi place sa il enervez pe tata contrazicandu-l ... :)) ...
- imi place sa vises cu ochii deschisi,
- imi place sa cred in fantome si alte mituri ciudate,
- si etc etc etc etc etc etc etc.....

Un comentariu: