luni, 23 noiembrie 2009

Azi m-am reantanlit cu Ea…...:(....

Azi m-am reantanlit cu Ea… si asta din cauza Lui…. Ea este cea care apare numai in momente nepotrivivite si imi strica toata bucuria . Am crezut ca disparuse …. dar acum se pare ca iar si-a facut aparitia. Nu o vreau …. Ma face sa ma simt aiurea si rusinata de mine insumi… Ea este o fire rea, geloasa pe toti cei din jurul ei, ursuza, egoista, nesuferita, etc. E exact ca vremea de afara , intr-o ceata totala si nepotrivita pentru mine si totusi simt ca face parte din mine….:(…. Nu vreau sa am de aface cu ea dar parca s-a agatat de mine si nu vrea sa-mi mai dea drumul. O urasc pentru ca e o mare egoista si vrea totul numai pentru ea , nu se gandeste la ceilalti..:(…. O mai urasc pentru gelozia ei care nu cunoaste limite ….. Vrea mareu ce nu poate avea dar tace si nu zice nimic …. asta pentru ca ii este frica, frica sa nu piarda acel putin pe care il are momentan. Ma face sa plang si sa sufar ..:(… imi pare rau pentru ea dar asa este…. Vreau sa plece cat mai repede si sa nu se mai intoarca. De ce naiba a venit ?...Sa ce?....Sa ma enerveze si sa ma aduca in acea stare de nervozitate peste care cu greu voi trece?....Sau pur si simplu a revenit odata cu vremea de afara ? Indiferent care ii este motivul vreau sa plece si sa inceteze cu toate gandurile si tampeniile ei. Pana va pleca voi incerca sa nu ma las influientata de ea … si de gandurile ei cenusii care creaza depresii….:(…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu